Korzystaj ze wspomnień

Bon prezentowy

Tutaj znajdziesz informacje o bonie prezentowym Banku Wspomnień, który otrzymał_ś od bliskiej Ci osoby.

Jeśli wolisz oglądać i słuchać, obok lub poniżej znajdziesz wideo powitalne. Jeśli wolisz czytać, przewiń tę stronę w dół.

Gratulacje!

Bliska Ci osoba podarowała Ci bon na stworzenie Twojego własnego Banku Wspomnień. Czym jest Bank Wspomnień? To miejsce, gdzie Twoje zdjęcia są poukładane, nie mają duplikatów i łatwo je znaleźć.

Uporządkowane zdjęcia pozwolą Ci na łatwiejsze dzielenie się nimi, szybkie tworzenie fotoksiążek i pozbycie się przytłoczenia bałaganem w Twoim cennym archiwum wspomnień.

Kiedy skończymy projekt:

  • Będziesz mieć zdjęcia uporządkowane w folderach lub pudłach bezpiecznych dla Twoich zdjęć.
  • Twoja kolekcja będzie miała kopię zapasową.
  • Łatwo znajdziesz konkretne zdjęcie.

Jak będzie wyglądać nasza współpraca?

1.
Umów spotkanie

Zanim przystąpię do działania, potrzebuję poznać Ciebie i Twoją kolekcję. Najwygodniej będzie spotkać się wirtualnie. Spotkanie umówisz samodzielnie.

2.
Potwierdzimy zakres projektu

Podczas naszej rozmowy dowiem się, jakie są Twoje potrzeby. Dzięki temu zaproponuję zakres naszego projektu i wstępne terminy.

3.
Przekażesz mi zdjęcia

Teraz potrzebny mi będzie dostęp do Twoich zdjęć. W zależności od naszych ustaleń możemy działać zdalnie albo możesz przekazać mi swój dysk lub odbitki.

4.
Twój Bank Wspomnień

W trakcie pracy nad Twoją kolekcją będę miała do Ciebie pytania, ale Twoje zaangażowanie będzie minimalne. Kiedy skończę spotkamy się jeszcze raz, by zapoznać Cię z Twoim uporządkowanym archiwum.

Co dla Ciebie zrobię?

Moja oferta obejmuje porządkowanie zdjęć – w tym tych elektronicznych, skanowanie fotografii, renowację starych zdjęć. Zrobię dla Ciebie to, na co się umówimy w ramach otrzymanego przez Ciebie bonu prezentowego.

Nasze pierwsze spotkanie jest bardzo ważne. Podczas niego dowiem się, jakie masz zdjęcia i ile ich jest, jakie są Twoje potrzeby i jak chcesz korzystać ze swoich wspomnień. Dzięki temu zaproponuję Ci usługę dopasowaną specjalnie dla Ciebie. A to wszystko dzięki prezentowi od bliskiej Ci osoby! 

Chcesz najpierw mnie poznać?

Cześć, jestem Weronika!

Jestem pierwszą w Polsce photo managerką

Zamieniam bałagan w zbiorach zdjęć i filmów w kolekcje wspomnień, które są uporządkowane, bezpieczne i łatwe do przeszukiwania.

Kiedyś prawie straciłam wszystkie moje zdjęcia. Mój smartfon zaliczył bliskie spotkanie z metalowymi schodami ruchowymi i niestety przegrał. Razem z nim przegrały jakieś zdjęcia moje i mojej rodziny. Niestety nigdy nie dowiedziałam się jakie.

Chętnie opowiadam o tym zawodzie, tutaj znajdziesz zbiór moich wywiadów.

FAQ, czyli odpowiedzi na najczęściej
zadawane pytania

TAK. Twoje zdjęcia przechowam w bezpiecznym narzędziu, do którego będę miała dostęp tylko ja. Używam wielu możliwych zabezpieczeń, m.in. uwierzytelniania dwuskładnikowego przy logowaniu, szyfrowania dysków, korzystania tylko ze sprawdzonych narzędzi.

Podstawą pracy photo managera jest kodeks etyczny (tu w wersji angielskiej) i umowa z klientem. Kodeks, którego przestrzegam, został napisany przez doświadczonych photo managerów w ramach organizacji, która nas zrzesza – The Photo Managers. Podkreślamy w nim, jak ważna jest uczciwość wobec klienta, zachowanie poufności danych i szacunek wobec praw autorskich.

Twoje zdjęcia są dla mnie tak ważne, jak moje własne rodzinne zdjęcia. Całymi miesiącami przygotowywałam się, żeby zaoferować moje usługi światu. Dzięki temu jestem pewna, że Twoja kolekcja będzie w moich rękach bezpieczna.

Jeśli obawiasz się, że ktoś obcy będzie przeglądał Twoje zdjęcia, rozumiem Cię. Photo managerowie często to słyszą.

Nasze zdjęcia są zapisem naszego życia – związków, sukcesów, porażek. Tych dobrych, ale i słabszych chwil. Zdradzę Ci jednak sekret. Najczęściej zobaczę tylko pojedyncze zdjęcia w Twojej kolekcji podczas oznaczania duplikatów. Większość czasu zajmuje mi praca z plikami, folderami i danymi. To na tym głównie polega porządkowanie zdjęć cyfrowych.

Dopóki nie poprosisz mnie o selekcję zdjęć i wybranie tych ostrych albo wybranie najlepszych ujęć do albumu rodzinnego, nie będę przyglądać się Twoim zdjęciom. Po prostu nie będę mieć na to czasu! Średnia kolekcja do uporządkowania to 50 000 plików. Wyobrażasz sobie, ile by to zajęło, gdybym miała obejrzeć każde zdjęcie?

Kojarzysz może takie firmy i organizacje jak Google, Accenture, Telekomunikacja Polska, Orange, Provident Polska, Procter & Gamble czy Uniwersytet Warszawski? Pracowałam między innymi dla nich albo u nich.

Mam ponad 15 lat doświadczenia zawodowego, które doprowadziło mnie do bycia photo managerką. W mojej karierze byłam project managerką, dzięki czemu doskonale wiem, jak prowadzić i kończyć projekty. Pracowałam w marketingowej agencji interaktywnej, dzięki czemu rozumiem, że każdy klient ma inne potrzeby. Przez wiele lat byłam też tłumaczką symultaniczną, więc potrafię nauczyć się absolutnie wszystkiego i znaleźć każdą informację, która jest w internecie.

Dlaczego o tym piszę? Chcę Ci pokazać, że nie wypadłam wczoraj sroce spod ogona. Wręcz przeciwnie. Mam za sobą setki, a może nawet tysiące, godzin szkoleń w różnych dziedzinach. A wszystko, czego nauczyła mnie droga zawodowa i życie wykorzystuję w mojej misji. Ratuję kolekcje wspomnień przed zapomnieniem.

Tylko ja. Wszyscy moi znajomi wiedzą, że bardzo poważnie podchodzę do bezpieczeństwa informacji, sekretów i prywatności, i że można mi 100% zaufać.

Nie pracuję z domu, tylko z bezpiecznego biura, z którego korzystam tylko ja. Teoretycznie mogłabym pracować przy biurku w salonie, ale bezpieczeństwo i komfort moich klientów są dla mnie ważniejsze. Dlatego każdego roku płacę równowartość dwóch wycieczek na Malediwy all inclusive za wynajem biura.

Zaczynamy? Ja już nie mogę się doczekać!